Headingbild

Headingbild

4 september 2013

Och nu vänder vi blad och öppnar ett nytt kapitel, i mitt liv!

Den 20e september flyttar jag till Frankrike, någonstans på rivieran!

För några veckor sedan hade jag ingen aning om detta, jag var i full färd med att starta eget företag som nyutbildad hudterapeut och hade äntligen hoppas på att få komma igång och jobba efter ett par års studier som innebar en hel del ”vända på kronorna moments”.Nu blev det inte så,min pojkvän har fått jobb på Amadeus i Sophia Antipolis.

Vad gör man inte för kärleken? Vi har varit tillsammans i strax över 1 år, med väldigt mycket upp och nedgångar, men WTF… trots våra olikheter är ju killen helt underbar, inte kan jag släppa iväg honom till riveran bland alla rika, supersnygga och vältränade topplesstjejer helt ensam!! <3 Vår lägenhet är uthyrd, jag har avregistrerat företaget och tom skaffat svenskt medborgarskap, såhär 28 år senare. Tur att det gick undan. Måste erkänna att allt jäkla pappersjoks och ringande till myndigheter halva dagarna får mina kortisolnivåer att skjuta i höjden! Nämnde jag att franska inte alls existerar i mitt vokabulär, eller att jag för den delen inte kommer att få någon inkomst?? Att jag bara ger upp allt som är tryggt… Just do it, som man säger. Efter att ha tagit hand om åldringar de senaste 9 åren har jag förstått att ingen av dessa fantastiska själar har ångrat saker dom gjort, bara sånt de inte har gjort! Lyssna och lär av de visa och erfarna. Done!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar