Headingbild

Headingbild

15 september 2013

Sista helgen i Sverige

Fredag morgon började bra. Min romantiska pojkvän hade skickat ett bud med blommor till mig, vilken lycka :)




Senare under dagen hade jag en lunch dejt med pappa. Sedan gick jag till Clip-drop in för att kapa några centimeter av mitt slitna hår. Jag träffade upp mamma på stan för en öl på Invito och sedan blev det AW- med mina tjejjer på Plaza. Brandlarmet gick 2 ggr, så förutom nybliven tinitus så var det en hemskt trevlig kväll. Vi avslutade kvällen på Olearys där vi träffade på finaste Mia och c/o. Mia har en vän som kallas Panda, hon har bott i Frankrike och försökte lära mig att säga "håll käften" på Franska, vilket jag såklart har glömt nu. Just den meningen hade hon haft mest användning för.


Lördag morgon: Jag mådde skit. Skulle egentligen ha jobbat, kände mig som en jäkla fjortis som ringde och sjukanmälde mig i sista stund, mamma skjutsade mig. Med spypåsen i handen insåg jag att vi var tvugna att vända om i sista stund. Jag har en väldigt hög arbetsmoral och i kombination med att vara en känslomänniska så grät jag när jag skulle sjukanmäla mig. Jag fick SÅÅÅ dåligt samvete. Jag drack inte alls särskilt mycket & magen krånglade också, så jag visste inte om jag var magsjuk och/eller bakis. Jag inser också att all stress & oro inför flytten & framtiden inte gjorde saken bättre, jag mådde helt enkelt Skit. Tack Annika & Nicklas för att ni gör ett toppen jobb. Tack Lena för att du är en grym SSK och lugnade ner mig när jag ringde i all för tvivlan. Phuuu... Nya tag nu.

Johan var på lägenhetsvisning i Fredags och jag håller på att titta på bilder av de olika objekten. Vi måste göra en lista med de 3 objekt vi tycker bäst om. Det är 30 + i Antibes nu & jag hoppas det håller i sig tills jag åker ner. Den här bilden tog Johan i Fredags. Vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar