Headingbild

Headingbild

26 september 2013

Antibes och Monaco

Igår tog jag bussen ner till Antibes för att bekanta mig mer med området. Jag gick en promenad längst vattnet och lyssnade på Maja Ivarssons sommarprat från P1 som jag laddat ner till telefonen. Väldigt rogivande måste jag säga att promenera och se alla turister lapa i sig de sista solstrålarna för dagen. ca 23+ och delvis molnigt. ( Btw så snöade det i Umeå idag enligt ett antal statusuppdateringar på Facebook, glad att jag flyttat vid passlig tidpunkt) Jag gissar på att jag kommer ta några jogging rundor här när vi väl flyttat ner. Här på hotellet i Sophia Antipolis så gör jag inte mycket annat än att äta, läsa och sitta vid datorn! Att gå till affären eller bageriet är ett av dagens höjdpunkter :)




Johans kompis Jesper som otroligt nog jobbar på Amadeus fast i Stockholm var nere på affärsresa denna vecka, så igår kväll tog vi bilen allesammans och åkte till Monaco efter att ha ätit en grymt god köttgryta som jag lyckats åstadkomma. Väl framme så ösregnade det och vistelsen blev icke långvarig! Dock vackert by night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar