Headingbild

Headingbild

17 september 2013

Holmsund

I Holmsund där jag vuxit upp är allt så lugnt, tyst, tryggt. Medan Pappa var på jobbet passade jag på att rensa tankarna lite och gick en sväng runt Omberget. Vackert.



När jag kom hem så gick jag på upptäckts färd i Pappas Trädgård. Han får alltid nya idéer om vad han ska odla härnäst. jag hittade en hel del att mumsa på.




Idag innan jag åkte så bjöd han på Vofflor med egengjord hjortronsylt, egengjord äppelsaft & ett par kantareller som va sååå goda!




Det kändes sorgligt att säga hejdå till Pappa idag. Tur att det finns Skype. När mina föräldrar flyttade till Sverige så fick dom skriva handskrivna brev till sina föräldrar eller ringa svindyra samtal var 3:je vecka typ. Ibland är det bra tur att utvecklingen går framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar