Headingbild

Headingbild

20 september 2013

Morgon i Uppsala. Sista dagen i Sverige för denna gång.

Jag har övernattat hos Tim i Uppsala och äter just nu en härlig Svensk frukost med nypressad morots/äppel juice och tittar på mitt obligatoriska nyhetsmorgon. Det är vackert väder här i dag och solens strålar skiner genom fönstret. Tim jobbar på Ernst & Young vid busstationen som ligger några minuter från lägenheten, han kommer hem på lunchen för att hjälpa mig med väskorna till bussen. Tack och lov!! Det har varit en stor utmaning att få blixtlåsen att gå igen. Trots den korta vägen till bussen så är det en heldel trappsteg på vägen. Jag har ju inte gymmat på ett tag så hjälp mottages tacksamt :)
Jag brukar inte få så mycket resfeber, men denna gång har jag både hjärtklappningar, yrsel & fjärilar i magen. Jag har ju ingen aning om vad som väntar mig eller när jag återvänder till Sverige nästa gång. Tur att jag har en underbar pojkvän som möter mig på Nice flygplats <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar