Headingbild

Headingbild

14 november 2013

Förkylningstider..

Hela veckan har jag varit smått deckad av en förkylning som hägrar. Jag har gjort tappra försök i att hitta en fungerande nässpray här i trakten men utan reslutat. OM det är något jag saknar från Sverige så har jag nu kommit på vad, jo just en BRA nässpray . Att inte kunna andas normalt är ju helt förfärligt, man blir torr i munnen och måste dricka vatten och smörja läpparna varannan minut. Ungefär vid 04 tiden har jag lyckats somna och sover sedan bort halva dagen. Ingen träning denna vecka tyvärr, en kort promenad är allt jag har kunnat förmå mig. Jag kände mig lite piggare idag ialf och medan jag hade Nettan i Skypeluren så passade jag på att promenera lite, det är prefekt för man tänker inte på att man rör sig då. Jag gick ganska omedvetet runt, runt bland kvaretern i gamla stan tills folk måste trott att jag var tokig. Tiden gick snabbt och när vi väl lagt på så stod jag också med en påse macarons i handen. JeanLucPele hade fått sig ett kärt återbesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar