Headingbild

Headingbild

21 februari 2014

Fitlane Juan les Pins

Jag köpte ett månadskort på Fitlane i Juan les pins för á 99 euro/mån. Svin dyrt, kassörskan tittade skeptiskt på mig "Only one month? 99 euro??. Ja jag hade inte så mycket till val när jag åker till Sverige om 1 månad och skulle därför inte tjäna på att ta ett 3 månaders kort för 250 euro. För mig är det dessutom bra, jag kör "all in" och utnyttjar gymmet till max. Denna vecka har jag tränat 6 dagar av 7, vilket inte är särskilt bra egentligen och Johan tycker att jag borde hålla mig till 4 dagar. 5 dagar i veckan månaden ut är mitt mål. Fitlane är nyöppnat sedan i höstas och det är riktigt fint, röda mattor på golvet, nya maskiner och bra ytor. Det är alltid ganska mycket folk oavsett vilken tid på dygnet man går. Ingen verkar ju jobba i den här stan. Klientelet här är helt annars än på Topfit där endast pensionärerna tränade sig svettiga på morgonkvisten. Här är åldrarna mellan 25-40, någon enstaka 70 årig krutgumma som bär märkessolglasögon inomhus och tar motorcykeln hem efter duschen. Här är jag inte ensam om min bristande franska kunskaper och personalen talar lyckligtvis ganska bra engelska.

Nu är det fredag och helgen inleds med ett välförtjänt vinglas ;)
Johan jobbade också sin sista dag idag! skååål! Votre santé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar