Headingbild

Headingbild

23 oktober 2013

Regn och Åska

Hela förmiddagen har det smattrat på rutan, åskan har gått och jag blir lika rädd varje gång. Jag gick en promenad runt fortet när det var uppehåll och njöt verkligen av lugnet och den varma luften. Mulet på himlen och knappt en människa så långt ögat nådde, ensam gick jag längst Medelhavets kant och tittade på fåglarna som väntade på sin fångst. Väldigt rogivande måste jag säga.
Idag har jag fortsatt med att packa upp ur flyttlådor och lägga alla prylar på plats, sett sista avsnittet av hollywoodfruar och bara tagit det lungt.

Gjorde en god och nyttig smoothie till mellanmål idag.

Recept:

kvarg, mandelmjölk, banan, hallon, linfrön, havregryn, ekologiskt vaniljpulver. Bipollen och hasselnötter som topping. Smarrigt värre!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar