Headingbild

Headingbild

27 november 2013

Stockholm

Jag åkte på en blixtvisit till Stockholm och oj vad kallt det var. Det kändes konstigt att landa på Arlanda för att inse att jag inte har ett hem att åka till längre. Vilken tur att jag har sånna mysiga vänner att sova hos istället. Det första jag gjorde när jag klev av planet var att köpa en lussebulle och en kopp kaffe, yummie! Julkänslan fick sig en uppsving under dessa dagar, butikerna och gatorna var så mysigt dekorerade med glitter och julstjärnor. Hemma hos Petra drack jag årets första julmust och hos brorsan en god kopp glögg. Jag uppskattar dessa moments så mycket mer nu när jag inte har tillgång till julmust, pepparkakor och lussebullar i närmsta butik. Jag njuter så mycket mer. Det har varit mysiga dagar och såå kul att träffa mina bästa vänner igen! Mötet på Ams gick också bra, vilket var den främsta anledningen till mitt Sthlms besök. Om vinglaset jag fick hos Nettan innan gjorde mötet mer relaxed låter vi vara osagt! Tack mina fina vänner för en trevlig helg!

(Spiderman muggen som syns på bilden blev en hit från tant Sandra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar